Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
•Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Також в данному модулі ми переглянули приклад учнівської роботи та його оцінювання. Робота в парах. Мала можливість поділитися створеними матеріалами з своїми колегами та отримала їх коментарі і відгуки на роботу.
•Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Також в данному модулі ми переглянули приклад учнівської роботи та його оцінювання. Робота в парах. Мала можливість поділитися створеними матеріалами з своїми колегами та отримала їх коментарі і відгуки на роботу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий